دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی گفت: طلاب و مبلغان با روشنگری و جهاد تبیین ابتدا باید از فواید هماهنگی جبهه داخلی با مردم سخن بگویند و بعد از آن، نقش اصلی ایران اسلامی در هدایت مردم جهان را بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در گرگان، نشست بصیرتی و سیاسی با حضور سرهنگ علی سلیماندوست، در جمع طلاب و مبلغین مدرسه علمیه خاتم‌الاوصیاء(عج) فاضل آباد برگزار شد.

سلیماندوست با بیان این مطلب که سیدحسن‌ نصرالله و دیگر بزرگانی مانند سردار سلیمانی یک شخص نیستند، بلکه یک راه و یک مکتب هستند، افزود: شهادت سیدحسن نشانه این است که ما بر دشمن پیروز شده ایم.

وی با استناد به سخن امام‌ خمینی(ره) به مراحل انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: راه انقلاب اسلامی سه مرحله اسلامی شدن ایران، بیداری جهان اسلام و در آخر آمادگی برای عصر ظهور دارد و دشمن این نکته را به خوبی فهمیده و در این زمینه توطئه‌های زیادی انجام داده است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: مسئله فلسطین که محور جهان اسلام هست، مبارزه با نظام سلطه و تولد اسلام ناب محمدی در جهان هست و مختص یک نقطه مانند فلسطین و لبنان و یمن و... نیست.

وی اشاره کرد: تاریخ گواه این مطلب است که اطاعت پذیری از ولایت فقیه بدین معناست که نه قدمی جلوتر و نه قدمی عقب‌تر از ولی باشیم بلکه باید پا در رکاب ولی بگذاریم تا از توطئه‌ها و شبهات در امان بمانیم.

سرهنگ سلیماندوست گفت: طلاب و مبلغین با روشنگری و جهاد تبیین ابتدا باید از فواید هماهنگی جبهه داخلی با مردم سخن بگویند و بعد از آن، نقش اصلی ایران اسلامی در هدایت مردم جهان را بیان نمایند.

وی در ادامه افزود: ما در موشک باران هم دنبال اصل هدایت هستیم اگر موشک باران منجر به هدایت بشر و حرکت جهانی و اتحاد جهان اسلام نشود، این پیروزی بی فایده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha